close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

השעות היפות ביותר להנאה מהגינה שלכם

מערכת שורשכט אלול, תשעח09/09/2018

גינה ישראלית שימושית בכל שעות היום, אפילו בקיץ, אם יודעים לאבזר אותה נכון ומציבים בצל את ריהוט הגינה לבילוי נינוח. עצבו לכם גינת פנאי יפה בעזרת ריהוט מתאים

תגיות:
המקום שבו הישראלים היו שמחים לבלות הכי הרבה הוא בוודאי הגינה שלהם. אם היא גדולה ומכילה גם בריכה או מספיק מקום לעשות מנגל ולארח חברים מה טוב. האופי הישראלי מחייב גינה מצוידת במתקנים הכי נוחים לאירוח ולהנאה בשעות הפנאי, ולכן ריהוט לגינה כזאת חייב לכלות גם פינוקי נוחות כמו ערסל לגינה שיכול להיבחר מבין כמה דגמים. הניחו בגינה את הערסלים והקונכיות, מערכות הישיבה והכריות הענקיות, כל מה שאתם יכולים לחשוב עליו בדרך לשעות הנעימות שתבלו בנעימים בגינה שלכם.

למה דווקא ערסל יכול להיות רעיון גאוני לגינה שלכם?
• מתקן שעשוע לילדים - ילדים ימצאו בו שעות של הנאה רק מעצם ישיבתם בין שמים לארץ, בערסל נוח שבו יוכלו לבנות את הבית הקטן שלהם ולקחת לשם את כל המשחקים שלהם. כמה שיותר יוצא דופן ולא שגרתי ככה הם יאהבו את זה יותר. בשבילם ערסל מתנדנד הוא הפתרון הכי טוב לתעסוקה במיוחד כשאין להורים זמן להיות צוות הווי ובידוק פרטי שלהם.
• נפלא ומרגיע גם לתינוקות – ערסל בטיחותי שמכיל את ההורה שיושב עם התינוק להרגיע אותו ולהתנדנד בנחת. זה עוזר לשעות הבונדינג החשובות והאינטימיות עם התינוק בסביבה נעימה שמאפשרת לכם פרטיות.
• רומנטי לזוגות – מה עוד אפשר לומר על ערסל לגינה שמשמש גם זוגות לחוות שעות של מנוחה יחד? מספיק להתערסל יחד מול השקיעה ובבריזה הנעימה שנושבת בגינה כדי להבין עד כמה זה הכרחי בגינות. חבל לוותר על הערסל החזק והזוגי שייתן לכם פינה פרטית משלכם.
• שקט ושלווה – התמונה הקלאסית של מי שקורא ספר או צופה בסרט בטבלט שלו או פשוט שוקע במחשבות בתוך כל השקט והשלווה על ערסל נוח ומתנדנד היא שיא האידיליה הישראלית. אתם תשמחו לשלב באבזור שלכם לגינה גם ערסל נוח שיהפוך לפינה הפרטית שלכם.

ערסלים איכותיים בלבד
ערסלים איכותיים ובטיחותיים רוכשים רק מיצרנים שיכולים להבטיח לכם איכות ועמידות לשנים. מדובר במתקן שחייב להיות מעוגן בצורה בטוחה וגם עשוי מחומרים שאינם מתבלים בקלות. חנות רויאל גרדן מתמחה בריהוט לגינה ואבזרים שעשויים רק באיכות מעולה, מה שמבטיח לכם פונקציונליות ואסתטיקה שלובות זו בזו לשנים רבות. זהו הערסל היוקרתי שיכול להפוך את הגינה שלכם לנינוחה כל כך.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה